خانه / اخبار خارجی / Uber دعوا علیه #DeleteUber hashtag با تبلیغات هدفمند

Uber دعوا علیه #DeleteUber hashtag با تبلیغات هدفمند

[ad_1]

#DeleteUber seems to be hurting Uber business.
#DeleteUber کسب و کار Uber صدمه زدن به نظر می رسد.

عکس: AP عکس/جف چيو فایل

سوار نقطه app Uber آخر هفته خشن بود. شرکت خود را هدف hashtag منفی یکشنبه، ناشی تا حد زیادی از دستور اجرایی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به شهروندان کشورها هفت به ممنوعیت از ورود به U.S.[19459009یافت]

شنبه شاهد اعتراض بزرگ به ممنوعیت مسلمان عملا در فرودگاه بین المللی JFK نیویورک. رانندگان تاکسی به انتخاب مردم از فرودگاه در همبستگی با کسانی است که پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در نظم بازداشت شد خودداری کرد.

Uber، در همین حال، یکی از جهان ثروتمندترین آمدن آخرین ۶۸ میلیارد دلار به ارزش ادامه داد: عامل و ترویج تصمیم به از بین بردن آن بحث برانگیز افزایش قیمت گذاری، که کاهش قیمت اما مشاهده شد که توسط بسیاری به عنوان “شکستن اعتصاب.” 

hashtag #DeleteUber به سرعت کشش را به دست آورد و چیزی از کابوس روابط عمومی را برای شرکت ایجاد شده.

که نه تنها چیزی که سواری برابر Uber بیش از آخر هفته: مدیر عامل شرکت تراویس Kalanick نقطه در تهمت را مشاوران اقتصادی است. اقدام توسط Uber همراه با نقش Kalanick را در دولت تهمت جدید بسیاری از مردم خشمگین در این شرکت سمت چپ.

امید مقابله با روند منفی بیش از آخر هفته Uber برای تبلیغات هدفمند رسانه های اجتماعی اشباع غشاء و فرآیندهای غشایی. با وجود سیل faux مثبت آن ممکن است بیش از حد کمی دیر. #DeleteUber همچنان به روند دوشنبه بعد از ظهر. 

از Kalanick تراویس با آگهی دلار

در تاریخ شنبه, مدیر عامل Uber تراویس Kalanick اقدام برای کاهش واکنش شدید با پست فیس بوک ارسال یک ایمیل به Uber کارمندان گفت. 

در ایمیل با خط موضوع “برای آنچه حق ایستاده,” او نوشت: “ما شریک در سراسر جهان optimistically در این باور است که صحبت کردن و درگیر شدن ما می توانید تفاوت را.” 

ایمیل نیز مشترک چگونه این شرکت به کارکنان است که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد با ممنوعیت رسیدن است. روز یکشنبه، Kalanick با پست اشتراک گذاری Google Doc درخواست کارکنان ممنوعیت سفر چگونه Uber آنها از نظر قانونی و مالی کمک متاثر از دنبال. 

در همان پست Kalanick همچنین در گلوله نقطه لیست چگونه Uber در عمل، گرفتن گذاشته از جمله: ارائه حمایت قانونی برای رانندگان آسیب دیده; درایور جبران درآمد از دست رفته; ایجاد صندوق دفاع قانونی ۳ میلیون دلار و اصرار دولت به “حق ساکنان ایالات متحده سفر – هر کشور مبدا – بلافاصله یافتم.”

با وجود پوشش رسانه ای Kalanick رایگان را به دست با توجه به تلاش خود فیس بوک، Uber تصمیم به سرفه برای تبلیغات بیش از آخر هفته در نمایش مشخصات عمومی, فیس بوک و توییتر. شامل پست های تحت حمایت و ترویج اطلاعات مورد Uber را تلاش برای حمایت از کسانی که مبتلا به ممنوعیت مهاجرت. 

تبلیغات را هدف قرار به جمعیتی خاصی، از جمله کاربران فیس بوک است که ممکن است علاقه مند در آزادی های مدنی آمریکا اتحادیه یا آیتالله ظاهر می شود.

Uber سخنگوی کاهش یافته است به نظر به Mashable در آگهی هدف قرار دادن، اما شرکت علاقه مند به در گرفتن کلمه خارج وجود دارد در آن، در تلاش برای تنظیم روایت چه بود راست گفت. 

آخر هفته خوب برای Lyft

در درام Uber، توسط چیدن به مشتریان است که پلت فرم در اعتراض ترک خدمات سوار نقطه به نجات آمده است. شرکت است که نشان می دهد را به سرقت برده Uber را ۱ رقیب سوار به اشتراک گذاری نرم افزار Lyft است. 

در تاریخ دوشنبه، مدیر عامل توییتر جک دورسی مشترک صدای جیر جیر Lyft bumped نشان تا چهارم دریافت شده ترین شکاف در بالای فروشگاه App رایگان واژهنامه نمودار. Uber به ۱۳th محبوب ترین app رایگان تا ظهر دوشنبه بود. 

تجزیه و تحلیل از App آنی نشان می دهد چگونه تاریخ رتبه Lyft را از ۴۰ به هفتم بین ژانویه ۲۰ و یکشنبه، در رتبه بندی کلی نقل مکان کرد. در همین حال، رتبه بندی Uber را کمی کاهش یافته است.

Lyft کاهش یافته است به نظر دوشنبه مورد ضربت ناگهانی خود را در محبوبیت به عنوان جنبش #DeleteUber ادامه داد. 

Lyft overall rank history Jan. 20 through Jan. 29.

Lyft به طور کلی رتبه تاریخ ژانویه ۲۰ از طریق یدلایمخیرات ژانویه ۲۹٫

با این حال، برنامه بود بارگیری بیشتر از Uber در iOS در آمریکا برای اولین بار تا کنون یکشنبه. IOS روزانه برای Lyft بیش از دو برابر آن بارگیری های متوسط روزانه از دو هفته قبل یکشنبه بارگیری در با توجه به آنی App. 

در صورتی که کافی نیست, Lyft شرمزده Uber حتی بیشتر با اعلام آن ۱ میلیون دلار به آیتالله سیستانی، در طی چهار سال اهدا شد. 

قدرت #DeleteUber hashtag رسیدن به آن را نشان داده است.

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *