خانه / اخبار خارجی / نقدی Snapchat است بدون شوخی برای رسانه ها

نقدی Snapchat است بدون شوخی برای رسانه ها

[ad_1]

Snapchat ممکن است سرگرم کننده برای کاربران، اما نرم افزار شروع به معنی پول جدی برای رسانه ها. 

متعدد ناشران صدها هزار دلار در سال در Snapchat، با انتخاب آوردن چند ده ها میلیون ها نفر با توجه به چند نفر با این موضوع آشنا ساخت. بیا این سود در زمان بسیار مهم است، به عنوان صنعت رسانه صبر در سیستم عامل از قبیل Snapchat، فیس بوک و یوتیوب به دلیل کسب درآمد ولرم پایانی شده. 

در دو سال گذشته Snapchat به عنوان رقیب به امثال فیس بوک و یوتیوب مبارزه با غول پلت فرم برای ناشر محتوا و توجه کاربر پدید آمده است. در Snapchat، ناشران بخش کشف شبکه دو ساله که ناشران مطالب روزانه به مخاطبان این برنامه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر روزانه (Mashable شریک کشف است) هستند. ناشران کسب درآمد از تبلیغات تصویری در نسخه؛ رسانه ها می توانید به فروش این تبلیغات خود و یا از طریق Snapchat یا Viacom. Snapchat برخی از ناشران پرداخت هزینه صدور مجوز نیز هست. 

جزئیات Snapchat را تطمیع مالی میان ناشران، با توجه به منابع متفاوت است. برای شرکای بالا که در میلیون ها نفر بازدید روزانه و فروش موجودی آگهی خود را درآمد چهره های هفت و هشت سال رسیده است. تعداد کسانی که هر دو در سال ۲۰۱۵، سال اول کشف و دوباره در سال ۲۰۱۶، برای حداقل سه ناشران به دست آمد و اين درآمد به اندازه کافی برای پوشش هزینه تولید محتوا کشف شد. ضربه محکم و ناگهانی خود را به تولید ۳۶۶٫۶۹ میلیون دلار درآمد آگهی در سال ۲۰۱۶ و ۹۳۵٫۴۶ میلیون دلار در ۲۰۱۷، با توجه به eMarketer برآورد شد. 

Snapchat نیست بزرگترین بخش درآمدهای این ناشران با اکثریت از بیش از بالا و پیوند، اما این تعداد گزارش های قبلی از بلومبرگ ، Digiday و کسب و کار خودی که طبقه بندی درآمد به عنوان “ناچیز”. 

کسب و کار خودی سه شنبه منتشر شده گزارش محرمانه از دیجیتال محتوای بعدی (DCN)، رسانه های دیجیتال تجارت بدن که متوسط درآمد ناشران را از سیستم عامل های شخص ثالث. داستان امواج را در صنعت رسانه برای ظاهر شدن به تایید بدبینی بیش از که آیا آن می خواهد برای شرکت های رسانه ای به اتکا به درآمد حاصل از شرکت هایی مانند فیس بوک و Snapchat پایدار ایجاد می شود. خودی کسب و کار

رتبه دهی نشده است، اشاره به DCN’ داده که حضور چهره های اریب. “Snapchat 192,819 $ برای هر ناشر در نمونه تولید شده،” مقاله می خواند. که متوسط، نماینده در نمودار زیر کشد الذکر financials از ۱۷ شرکت رسانه ها، اما نه همه ناشران ۱۷ درآمد از Snapchat را. 

ناشران هر نقطه از $۰ در Snapchat به ده ها میلیون ها نفر برای همه ۲۰۱۶ ساخته شده می تواند. پس میانگین ۱۹۲,۸۱۹ دلار برای شش ماه اول سال ۲۰۱۶ توسط طیف گسترده ناشران ۱۷ اریب است. 

تصویر: محتوای دیجیتال فقط شش DCN را شرکای دارای یک کانال در کشف بعدی از طریق کسب و کار خودی

علاوه بر این، داده های مالی از نیمه اول سال ۲۰۱۶ و تا پایان سال ۲۰۱۶، است.

ضربه محکم و ناگهانی به نظر کاهش یافته است اما غیر مستقیم انجام داد اشاره به کسب و کار خودی که آمار و ارقام در گزارش DCN نماینده از فرصت های همکاران را در کشف، در بیانیه ای به خودی کسب و کار شد. 

گزارش DCN را خواند که Snapchat “برای ناشران است که مورد مصاحبه قرار گرفتند کمی به هیچ سود مالی کوتاه مدت نگه می دارد”. ، که در واقع ممکن است درست باشد مورد برای شبکه های بزرگ تلویزیونی ABC/دیزنی، ان بی سی یونیورسال و پخش ترنر که هر معاملات و ایجاد نشان می دهد برای کشف Snapchat اما هنوز هم اکثر درآمد خود را از خدمات مبتنی بر اینترنت و تلویزیون را نگه دار. 

“به طور کلی درآمد ناچیز اگر نگاه جمعی دلار آینده از رسانه های اجتماعی به ناشران هستند.”

“من موافقم که کلی درآمد ناچیز اگر نگاه جمعی دلار آینده از رسانه های اجتماعی به ناشران هستند–به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که حق بیمه ناشران بخش عمده ای از محتوای مورد اعتماد ارائه برای مصرف کنندگان و تبلیغات در این سیستم عامل” جیسون Kint، مدیر عامل شرکت DCN نوشت: در یک ایمیل به Mashable

“در رابطه با Snapchat، این بدیهی است که در اوایل در گسترش خود را و وضوح آنها نشان دهنده مخاطبان مطلوب و فرمت،” او ادامه داد.

برای شرکای Snapchat کشف فردی مانند سنتی مجلات و وب سایت ها، با این حال، پلت فرم قطعه بسیار مهم از پای مالی تبدیل شده است. کار دست در دست با Snapchat چگونه پول بیشتر کردن پلت فرم تعیین همکاران و تلاش های خود را به حداکثر رساندن فرصت برای سود در حال افزایش — مانند استخدام ویراستاران بیشتر و تولید محتوا بیشتر اصلی، اسکریپت، به جای repurposing از مطالب از دیگر سیستم عامل — در ۲۰۱۷، گفت: سه نفر. 

ضربه محکم و ناگهانی گفت این روابط نزدیک است به همین دلیل آن شبکه به مجموعه ای محدود از شرکای بسته است، به جای باز شدن مانند فیس بوک و یوتیوب است.

نگرانی با توجه به پایداری آینده برای همکاران و چه Snapchat می تواند رسیدگی به جدید اضافه شده به صف ناشر رسمی خود هنوز هم وجود دارد. به عنوان یک رسانه اجرایی که در حال حاضر نظارت کانال کشف، اما در گفتگوهایی با ضربه محکم و ناگهانی در مورد راه اندازی یکی است گفت: “بیشتر آنها راه اندازی کانال های جدید, سخت تر آن را به مخاطب است. هنگامی که آن همه گفت انجام داده و ما حداقل دو بار به بازگشت می خواهم.”

برخی از تبلیغ کنندگان بالاتر بره هستند خود را در Snapchat این سال و نیز صرف. یک تبلیغ کننده است که نصب نرم افزار تبلیغات در Snapchat خریداری شده Mashable گفته آن صرف نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ در سال ۲۰۱۶ و در حال حاضر به بیش از شش سال صرف بودجه.  

گفت: تبلیغ “که خود مجموعه ای از هدف قرار دادن گزینه های بزرگتر و بهتر, ما شاهد عملکرد بهتر و حجم خوب،”. با این حال، این شرکت گفت: درصد آن صرف دیجیتال است هنوز “به سختی دو رقم” — مقدار بسیار کمی نسبت به آنچه می رود به فیس بوک و یوتیوب.  

Snapchat است در گفتگو با شرکت های بزرگ تبلیغاتی از جمله برق، Omnicom و Publicis، و جستجوی ۱۰۰ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون دلار سالانه صرف تعهدات، گزارش وال استریت

آن تعهدات را از ناشران و آگهی دهندگان بحرانی برای ضربه محکم و ناگهانی به عنوان آن را برای عرضه اولیه عمومی است که می تواند به عنوان اوایل مارس آمده preps هستند. این شرکت قادر به دنبال ارزیابی ۲۵ میلیارد دلار است. 

“۲۵ میلیارد دلار است؟ نه، آن پوچ، است”گفت: ناشر. 

پاداش: سازمان دیده بان گروه کودکان و نوجوانان شایان ستایش با دیدن هواپیماهای بدون سرنشین برای اولین بار

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *