خانه / اخبار خارجی / نتواند ۹ با نام تجاری cringeworthy ترین از سال ۲۰۱۶

نتواند ۹ با نام تجاری cringeworthy ترین از سال ۲۰۱۶


از یک جریان ثابت از مرگ ستاره انتخاب شدن خود را بهتر به جیغ مسابقات از جوک های شاخی لنت, ۲۰۱۶ علامت های تجاری به مقدار زیادی از فرصت به همه groan در توییتر را داد.

سوگواری مرگ نماد موسیقی مورد علاقه شما؟ پس آدم های خوب در Crocs هستند! تماشای درنده جنسی متهم به دفاع از خود را به عنوان vies او برای این کار قوی ترین در جهان? اجازه بدهید بدانید اگر شما هر گونه سوال Bisquick!

این نوع حساس لحظات فرهنگی شما می توانید همیشه تعداد به حداقل یک تیم غلط شرکت رسانه های اجتماعی به سرهم بندی کردن راه خود را به خار هستند.

اما مارک نیز یادآوری ما دوباره امسال آنها هستند که مقدار زیادی قادر به faceplanting همه در خود را — که آیا دو یاد زن سیاه و سفید در یک رویداد در حال حاضر در بحث تنوع ارگنکن یا عدم پیش بینی ربات تبديل به hatemonger نژادپرستانه درآوریم.

چرخه خشم رسانه های اجتماعی با نام تجاری ماشین خوبی پوشیده است که تمایل به دنبال الگوی مشابه دوباره و دوباره است. اما هنوز هم وجود دارد schadenfreude خاصی در دیدن شرکت های سرمایه گذاری زیادی در دوستانه ظاهر و relatable تنها به نظر می رسد بیشتر بشر زمانی که آنها انجام دقیقا چه همه آنلاین کند: تویت بد ایجاد.

در آن روح چند بدترین نتواند با نام تجاری از سال گذشته در هیچ منظور خاص اینجا هستید.

سوگواری مرگ ستاره محبوب با ادای قرار دادن محصول راه یقین به کوک کردن توییتر خشم است. هر بار که یک ستاره می گذرد، هنوز مارک قادر به مقاومت در برابر اصرار به نظر می رسد. 

Cinnabon بود مجبور به حذف و عذر خواهی برای نود تازه ها مضمون آن را به کری فیشر جاری پس از کاربران توییتر آن را برای crassly بهره برداری مشروع غم سراسر اواخر ناودان بازیگر ستارگان . امتیاز اضافی برای شوخی خصوص شاخی.

۲۰۱۶ اسکار شد مشخص شده توسط گرم اختلاف بر فقدان وسرد نامزد رنگ در دسته بندی های بالا.

انتشار آنلاین زیبایی کل با نظر ظاهرا بی ضرر در توییتر درباره اپرا را خالکوبی تعجب آور در شب اسکار را وارد کنید. تنها مشکل: زن در سوال واقع Whoopi گلدبرگ است. 

شرکت عجله عذرخواهی برای اشتباه و برای اهدای ۱۰٫۰۰۰ دلار به خیریه انتخاب دو ستاره ارائه می گردد.

گاهی با شکست مواجه با نام تجاری قابل فهم هستند. در حالی که اشتباه است و قطعا تاسف، فرایندهای فکری که شرکت در آن وارد ممکن است می بینید. شما حتی ممکن است قادر به همدردی.

این شرکت تشک چشمگیری tone-deaf آگهی برای فروش “برج های دوقلو” یکی از آن موارد است. به تعجب می کنم که در جهان فکر می کردم که فیلم به آنها دست کشیدن بیش از دو دسته از تشک که در آن دو سخنگویان داد در ترور comically اغراق آمیز می خواهم بیش از خوب است. 

تبلیغ بد است که آن منجر به بسته شدن آن مکان های خاص تشک معجزه بود.

نوع موذی ترین شکست تبلیغات این است که که به سادگی نگرش اجتماعی مضر و تعصبات نشان دهنده است.

که به نظر می رسد مورد در این بازرگانی startlingly نژادپرستانه از یک نام تجاری لوازم آرایشی تایلندی با ژانر است که ادعا می کند که «سفید به برنده لازم باشد.”

آگهی ریشه در تایلند مجمع فرهنگي چهره رنگ پریده با موقعیت اجتماعی بالاتر ویژه در میان زنان.

برند بعد عذرخواهی و تبلیغ از یوتیوب حذف.

در نام تجاری شکست شاید ترین سمبل از سال ۲۰۱۶ به عنوان سال مایکروسافت هوش مصنوعی ربات چهچه، صورتش، به حرکت تند و سریع نژادپرستانه توسط توییتر کاربران فقط ساعت پس از شرکت بگذار آزاد تبدیل شد.

در حالی که حاصل از عدم در بخشی از بشریت از نرم افزار تجاری، مایکروسافت پیش بینی را شاید، به نوع محل توییتر قبل از ساخت آن ربات تاثیرپذیر و احساساتی بنابراین نگاه داشته اند باید.

نگاه میان یکی از ترین خصمانه و تفرقه برانگیز انتخابات ریاست جمهوری در حافظه اخیر چرا به نام تجاری میکس کلوچه های مورد علاقه خود را برای پاسخ?

که به نظر می رسد البته Bisquick است عامل تحت زمانی که آن را به پرسش از کاربران توییتر در طول بحث ریاست جمهوری دوم ارائه شده — یک رویداد سایهدار توسط اتهامات تجاوز جنسی علیه رئیس جمهور منتخب ایالات متحده فعلی.

در حالی که صدای جیر جیر ممکن است نیت خوب، بسیاری از کاربران توییتر آن را به tone-deaf با توجه به مخاطرات و موضوع بحث در بر داشت. 

دیگری به فایل زیر “تجلیل و قدردانی بد مشهور”: Crocs بود کشته هنگام وزن در گذر راک افسانه موزه لوور.

به نظر می رسد که ساز دهند کف دست و پا چلفتی است که به رسمیت شناخته شده جهانی برای آن عدم stylishness صدای بسیاری شد نگاه به شنیدن از پس از مرگ نماد موسیقی مد بود.

هنگامی که شما در ملکه، دست شما بهترین نیست. 

اما این دقیقا چه هنگامی که سعی در انداختن سایه در یکی از چهره های ستایش ترین شدت در صنعت موسیقی برای ظاهرا پاره کردن محصولات خود Lululemon.

لباس با نام تجاری صرف بقیه روز گرم ملکه بیگ stans اطمینان که این بدان معنی بدون اندکی توسط صدای جیر جیر.

نژاد پرستی خودنمایی در این آگهی برای چینی لباسشوئی تجاری بسیار زیبا برای خود صحبت می کند.

در حالی که نام تجاری نهایت عذرخواهی برای تجاری، به هیچ وجه در آن تبلیغ جز تبعيض فاحش است استدلال می کنند است. 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *