خانه / اخبار خارجی / مریام وبستر توییتر است ملکه سایه سیاسی

مریام وبستر توییتر است ملکه سایه سیاسی

[ad_1]

Merriam-Webster is more than a dictionary in the social media age.
مریام وبستر بیش از یک فرهنگ لغت در عصر رسانه های اجتماعی است.

عکس: AP عکس/استفان Savoia

مریام وبستر است راه بیش از یک فرهنگ لغت، ملکه رسانه های اجتماعی است که می گویند آن چگونه است در حالی که زبان انگلیسی در بهترین راه ممکن است بهره گیری از ترس نیست.

حساب توییتر دیکشنری که پایه فن سالم ۲۴۰,۰۰۰ پیروان, کردن مقدار قابل توجهی از سایه معمولا از طیف های سیاسی می اندازد. آن نشانی از آن گونه که شوخ و گاز گرفتن و سیاسی بسیار مرتبط است. 

زن پشت شوخ طبعی با شکوه لورن Naturale مریام وبستر مدیر رسانه محتوا و اجتماعی است. در یک ایمیل به Mashable او مشترک چگونه او واژه نامه ملکه سایه ساخته شده است.

دیکشنری ویژه در نقطه دوشنبه، وقتی Naturale عملا نابود جدید دولت تهمت با برخی از روشنفکر ظریف فراز پرتاب. به عنوان روز گذشت، مریام وبستر از تماس را مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگوی Kellyanne کانوی “جایگزین حقایق” به جمله مسخره اخبار درباره مخاطبان در یکی از وقایع مبارزات انتخاباتی تهمت را رفت.

Naturale، ۳۳، استاد زبان انگلیسی از دانشگاه برکلی است, که پیوست تیم واژه نامه به عنوان استاد رسانه های اجتماعی و wordsmith این زمان در سال گذشته. او منجر تیم که او گفت: بسیاری از نظرات است که خوراک به کار است. تمرکز تیم او در توییتر به عنوان بخشی از فرهنگ لغت محتوای استراتژی بزرگ حساب پیروان آن دوبار در طول ۱۲ ماه گذشته دیده است.

“مکالمات وجود دارد، بسیار زنده از آنها این بار یک سال پیش” Naturale گفت Mashable . “واقعا هیجان انگیز است: من کاملا مطمئنم که ما باید هوشمندانه ترین، جالب ترین پیروان در اینترنت است.”

Naturale گفت: حضور تیم شبکه اجتماعی توییتر است آمار زیرا هنوز تلاش عمومی بازاریابی، به «که ما واقعا است.»

به جای فقط ارسال لینک و کلمات برای ترافیک سایت روند، او گفت: تیم اجتماعی است ایجاد روابط با پیروان با صحبت کردن به آنها مثل مردم واقعی. Naturale گفت: “هدف است به واژه نامه مربوط به زندگی روزمره مردم در راه است که معتبر و که نشان دهنده راه ما صحبت کردن با یکدیگر در زندگی واقعی،”.

با توجه به آن، آنها رتبهٔ سوختگی سیاسی در طول بحث های سخنرانی های کمپین انتخابات و بیشتر تازگی افتتاح و چند روز اول ریاست جمهوری تهمت doling شده اند. مطالعه در چگونگی پرتاب سایه فکری سیاسی وای

مانند مریام وبستر، وندی فست فود زنجیره ای محبوب توییتر حساب نیز درج خط تیره قوی شخصیت طعم و ربط به پست های خود — اگر چه آن steers روشنی درگیر شدن در سیاست از. در عوض، وندی حساب آغوش بی احترامی صحبت کردن و رقابت در صنعت فست فود و استفاده از آن برای ایجاد رابطه دوستانه با پیروان آنلاین شناخته شده برای تبدیل است — حتی اگر حساب فنی تلاش های بازاریابی زنجیره ای شرکت است. 

حساب جالب توجه است، به جای احساس هدفمند، مانند مریام وبستر و وندی را به مشتریان احساس ارتباطی شخصی. برای این استراتژی به کار طول می کشد صدای صادقانه با تنها مقدار مناسبی از puns و گاز گرفتن طنز.

برند متخصص هوارد علي لیم، رئيس جمهور از نام تجاری استراتژی شرکت چگونه خلاق در جنوب کالیفرنیا Mashable در تماس تلفنی گفت که او به دیدن بیشتر شرکت های استفاده از رسانه های اجتماعی در راه زبان. “بازیگوشی بسیار بیشتری وجود دارد،” او گفت: درباره حضور رسانه های اجتماعی مارک. “است که آنچه که مردم می خواهند.”

گفت: حذف سیاسی سوختگی و توییت های طعنه آمیز دیگر واژه نامه را با نام تجاری و شخصیت آنلاین بیشتر relatable می کند. اما مرز مشخصی بین بازیگوش و بحث برانگیز است. او توصیه می کرد توجه به شرکت tweeting درباره مباحث بالقوه تفرقه. اما هنگامی که یک حساب توییتر مانند مریام وبستر به عنوان مکانی برای snark و witticisms شناخته می شود، به او گفت: پیروان آمده و انتظار می رود که هویت از این رابطه رسانه های اجتماعی.

مریام وبستر شناسایی به عنوان ملکه شوخ سایه های سیاسی و از این نقطه به جلو ما را به چیزی جز انتظار. 

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *