خانه / اخبار خارجی / رسانه های دیجیتال سقوط در عشق با Snapchat و در حال حاضر Snapchat را دوست دارد تلویزیون

رسانه های دیجیتال سقوط در عشق با Snapchat و در حال حاضر Snapchat را دوست دارد تلویزیون

[ad_1]

سه سال پیش، بل نیک و همکاران چند در Snapchat خیره به دیوار یادداشت. بر روی آنها اسامی دهها رسانه ها مانند مردم پست روزانه بیلبورد و نیویورک تایمز بودند.

Snapchat می خواستند برند با صدای قوی است که می تواند ارتباط با ۱۴ ساله. این بود تا بل معاونت ارشد که قبلا در اخبار Corp. به ناشران برای دیدن نور را متقاعد کند. 

که آغاز کشف شبکه رسانه ها که در بالا اعتبار Snapchat را به عنوان یک شرکت (از app sexting به نام تجاری شیوه زندگی) در ازای یک منبع درآمد برای ناشران برای کره چشم از جان گذشته بود.

آن را دو سال از پلت فرم در برنامه زنده رفت و ده ها تن از ناشران Mashable گفته خواهند ساخت بیشتر شده است. بینندگان، از صدها هزار نفر به میلیون ها نفر در هر روز با نرخ تکمیل برخی بالای ۵۰ درصد است. درآمد است، به ده ها میلیون برای برخی. کانال های سودآور است. (افشای: Mashable است شریک کشف.) 

گفت: “آن را به عنوان تجربه آغاز شده اما آن تبدیل شده است واقعا، واقعا واقعی” راج Mody، معاون رئيس جمهور از رسانه های اجتماعی در نشنال جئوگرافیک, یکی از کشف های راه اندازی همکاران . “هنگامی که شما را در نام تجاری ما نگاه ما رهبر در رسانه های اجتماعی و در داستان سرایی بصری است. این واقعیت که آنها در حال تکامل پلت فرم، که چیزی است که بسیار مفید است.”

برای ضربه محکم و ناگهانی, کشف است رشد از ۱۲ همکاران به بیش از ۴۰٫ نام دیگر خوردها فقط مجله مانند اعمال می شود. در حال حاضر، نسخه داستان ما (که قبلا زنده داستان) وجود دارد و نشان می دهد تلاش برای فریب تلویزیون استودیو تولید سری اصلی برای حدود Snapchat خود را به سرمایه گذاری در یک نمایش سیاسی نام خوب شانس امریکا ، که برای فصل دوم ماه آینده باز می گرداند. 

تصویر: تصاویر snapchat

هر یک از این خدمت ضربه محکم و ناگهانی در مخاطبان و ضربه محکم و ناگهانی می گوید جذب آگهی دلار مانند ۷۰ میلیارد دلار به تلویزیون سالانه قفل شده است. همانطور که آن را برای فروش اولیه سهام preps ضربه محکم و ناگهانی شجاعانه خود را با تلویزیون در طول گفتگوهای استراتژیک با سرمایه گذاران و سازمان آگهی های مقایسه می کند.

در حالی که همه، رقبای — قدیمی تر و ثروتمندتر — پس از همین. 

“در حال حاضر, فیس بوک, آمازون, اپل حتی مایل به نوشتن چک های عظیم و ده ها میلیون ها، صدها میلیون برای ساخت برخی از محتوا برای پلت فرم که اجرایی یک رسانه است که با هر یک از آنها صحبت کرده است و در حال حاضر یک شریک کشف نیست گفت:”. “اگر تولید Snapchat نشان می دهد بیش از هزینه های آن باز می گرداند، و شما رسیدن به millennials جهانی می تواند آن را به برخی از احساس اما آسان نیست.”

چند در خیابان شناخته پیتر Hamby ضربه محکم و ناگهانی را سر از اخبار و میزبان امریکا شانس خوب ، خبرنگار سیاسی در سی ان ان شد. در حال حاضر، او است “پسر Snapchat”. انحصار، Snapchat می گوید: معنای کیفیت.

کشف کشف

Snapchat

در نگاه چگونه رسانه های دیگر سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود و تصمیم به انجام کاری مختلف. سعی کنید در فیس بوک، ناشران سوار سایت مبهم و همیشه در حال تغییر الگوریتم. در توییتر ۱۴۰ کاراکتر clickbait مگس اطراف. مدیر عامل اوان اشپیگل ضربه محکم و ناگهانی و بل، آنها استخدام او در آوریل ۲۰۱۴ روزنامه مدرسه قدیمی الهام گرفته بودند و قفسه مجله با پیچ و تاب و موبایل. 

وقتی راه می رفت Snapchat به درب ناشران، برخی از آنها دور شده. دیگران این زمان مناسب نبود و برخی، Snapchat می گوید، فقط نام تجاری متناسب نیست گفت: جوان و سرگرم کننده.

جغرافیایی ملی متعهد به قرارداد تقریبا بلافاصله. “ما مایل به رسیدن به مردم که آنها در حال. ما این تجربه را که افزودنی, “Mody گفت. 

“وقتی شما در سراسر سیستم عامل اصلی شما قطعا مخاطبان جوان را مشاهده کنید.”

مجله غول هرست ارائه شده تا جهان وطنی و دیدم خیلی از موفقیت های فوری (در بینندگان و درآمد) آنها را به فکر یک نام تجاری جدید آغاز شد. یک سال به کشف، آنها راه اندازی شیرین که در حال حاضر حدود ۱۶ میلیون بیننده های منحصر به فرد در هر ماه بر روی پلت فرم از ضربه محکم و ناگهانی را مخاطب روزانه ۱۵۰ میلیون را دریافت می کند. که روزانه به طور متوسط کم است. برای شیرین ، که فقط خوب است.

“شده وجود ندارد که منفی شده است” گفت: راس کلارک، معاون رئیس جمهور و مدیر کل شیرین . اما او ناظر خروجی Snapchat انحصاری انتظار داریم. “آنچه برای دیدن بیشتر عناصر تعاملی آزمونها نظر سنجی، راه به تعامل عمیق تر دارم.”

یکی از نگرانی های است که سرخوردگی ناشران مختلف کشف مطالب زیر دوستان داستان در حال حرکت بود. آن قطره در بینندگان ایجاد نمی کند اما شیب معکوس از سال است. 

ضربه محکم و ناگهانی است منتشر متریک های به روز شده از آخرین به روز رسانی اواسط سال. در سال ۲۰۱۶ مه Snapchat کاربران فعال روزانه ۱۵۰ میلیون بود و ناشران در واقع افزایش بیشتر دیده می شود. شیرین ، به عنوان مثال، در نمایش ماهیانه ۱۶ میلیون تا از ۱۵ میلیون در سال ۲۰۱۶ سپتامبر است.

بازی همراه

پس از رزین های اولیه بل و Snapchat را آشکار بزرگ در ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۵ ناشران گرسنه به کشف شد. حتی زمانی که Snapchat نه گفتن را — یا حداقل ۵ — برخی مدل در هر حال، از جان گذشته برای جلسات ایجاد شده.

Snapchat از باز پلت فرم برای ناشران بیشتر به نوار جدید و گسترده ای از کاربران. کشف انتشار جوان، پس در وال استریت ژورنال است. بینندگان مرد کافی نیست، بنابراین گزارش Bleacher را از نسخه بین المللی جهانی نقل مکان کرد. 

تمام شرکتها حاشیه سود قابل توجهی را شاهد هستیم، اما است که آنچه مهم — در حال حاضر–برای همه. 

گفت: “برای ما حال حاضر تعامل و توانایی رسیدن به این جوان جمعیتی که چه باور نکردنی،” ملیسا Rosenthal برنر SVP رسانه های دیجیتال در NBA. “غلظت بالایی از طرفداران ما هستند در سن ۱۴ تا ۲۴ در Snapchat.”

هر دو Snapchat و علامت های تجاری هستند هنوز تجربه. فوربس ارائه شده تا منحصر به فرد از آن ۳۰ زیر ۳۰ سال و لیست فوربز گفته بود که “خوشحال” با عملکرد خود — بالاتر از حد متوسط کشف را برای تکمیل — اما آن را به ماهانه، هنوز ساخت برنامه ریزی نیست. 

دارید بپرسید چرا قبل از حرکت رو به جلو در پلت فرم است.”

دارید بپرسید چرا قبل از حرکت رو به جلو در پلت فرم. در حال حاضر با نمایش مشخصات عمومی داستان و داستان های فیس بوک, خوب، ما می توانیم روش های مختلف برای کارهای مختلف اما ما در حال بسیار استراتژیک مورد که”گفت: تعیین Shauna Gleason, مدیر رسانه های اجتماعی در فوربس .

در همین حال، واشنگتن پست ، شناخته شده برای تعهد خود را به دیجیتال, در نسخه های jumped نیست. شریک تست برای فیس بوک را کشف Snapchat کلون است. پست حساب Snapchat و کمک به داستان.

“ما در چند شخصیت است که ظاهر می شود به طور منظم در داستان ضربه محکم و ناگهانی ما تکیه می کنند. پیروان چهره های آشنا را مشاهده کنید به این ترتیب که تجربه خیلی نزدیک برای دیدن دوستان خود داستان است. این شخصیت همچنین به عنوان میزبان است که سپس می توانید معرفی دیگر و عمل می کنند،” واشنگتن پست مخاطبان و تعامل خودم Kellett رایان در یک ایمیل نوشت.

تصویر: تصاویر snapchat

همان می رود برای ان بی سی با خبرنگاران برجسته در داستان در موصل و دیگر رویدادها اخبار. اطلس را کوارتز را در بینندگان پشت صحنه وقایع سراسر جهان. هر دو ناشران در بحث در مورد نقش های رسمی تر، درآمد محور در کشف شده اند. 

اما هر کس بازی. میکروفن ، سایت خبری هزار ساله خود مارک دیگر تولید محتوا برای Snapchat.

در توسعه در استودیو

بعدی برای ضربه محکم و ناگهانی: نشان می دهد شکل تلویزیون تلفن همراه. 

ضربه محکم و ناگهانی، در بخش اعتقاد به استودیو برای پیوستن به آن فشار ساختمان خود سری. بیش از ۲۲ میلیون بیننده فصل اول خوب شانس امریکا ، که برجسته مصاحبه با باراک اوباما و هیلاری کلینتون و پل رایان و کریس کریستی را تماشا می کردند.

درست مثل چگونه زنگ در خدمت به عنوان پلی میان ناشران و Snapchat، شرکت مدیران تلویزیون را تجربه بیشتر جذب شده است. مایکل Lynton، رئیس اجرایی بخش سرگرمی سونی اعلام کرد اوایل این ماه او بود پله از سونی برای همه در رفتن به ضربه محکم و ناگهانی. 

است همچنین برای سرب مشارکت دهد کسی که “توسعه پلت فرم کشف Snapchat را از طریق همکاری با استودیو شبکه ها و شرکت های تولید، رانندگی کنید” استخدام بر اساس کار اخیر ارسال ضربه محکم و ناگهانی. 

فیس بوک، با CollegeHumor بنیانگذاران ریکی ون Veen و تلویزیون اخبار دامپزشک براون کمپبل ارائه رقابت. شرکت کلون کشف با ۱۰ همکاران و به طور همزمان در مکالمات برای سری با استودیو است. ناشران، هر چند، هنوز هم آنها را متفاوت. 

“Snapchat برای هر کس که میزبانی، ما می گویند ‘ دیوانه، آن لذت ببرید.” ”

“فیس بوک خوب است, درگیر شدن محتوای نوشته شده است. Snapchat برای هر کس که میزبانی، ما می گویند ‘دیوانه، آن لذت ببرید.” در مورد شخصیت, آوردن است”گفت: ماریا مکنزی، مدیر ارتباطات اجتماعی راهنمای سفر به شركت سیاره تنهایی ، که با Snapchat در داستان کار کرده است.

“من امیدوارم که آن قوی رشد نگه می دارد. مردم جذاب نگه دارید و آن فقط باید پاپ امیدوارم،”او ادامه داد.

ناشر ورزش اشاره کرد ضربه محکم و ناگهانی به اغلب می گوید “شما بازی در تلویزیون را تماشا می کنم اما شما را به آن تجربه را در Snapchat.”

سیل دهد انتظار می رود نیست. درست مثل نسخه های، تنها انتخاب همکاران به ارمغان آورد بودن. ان بی سی یونیورسال در حال حاضر معرفی شده صدای و ه: و مفید. ای بی سی و دیزنی با لیسانس است. پخش ترنر به معرفی دهد از TBS بزرگسالان شنا و truTV انتظار می رود. 

در حالی که این تجربه جدید را روی صفحه نمایش تلفن همراه بیشتر شلوغ، ناشران سنتی مورد علاوه بر این مثبت بودند. “که اوایل در بازی قطعا سود بوده است,” گفت: Mody از نشنال جئوگرافیک. “شما یک باند بزرگ و ارتباط با تیم بیش از در Snapchat توسعه دهد.”

را نشان می دهد “به نفع همه با ایجاد چند دلیل دوباره هر روز,” گفت: کلارک شیرین

پاداش: حتی فاکس نیوز دفاع سی ان ان علیه تهمت

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *