خانه / اخبار خارجی / برنامه نمی تواند رفتار انسان را تغییر مي دهند؟ اعم از شخصی یا حرفه ای، تغییر سخت است این استاد اقتصاد رفتاری در آن

برنامه نمی تواند رفتار انسان را تغییر مي دهند؟ اعم از شخصی یا حرفه ای، تغییر سخت است این استاد اقتصاد رفتاری در آن


بانکداری است. و داده هاى جمع شونده در کنار ما نیست. 

را آشکارا، مانند سیگار کشیدن چیزی. صرف ۴ تا ۷ درصد از مردم با موفقیت بدون کمک از دارو و یا خارج از کمک ترک. حتی یک واقعه آسیب زا تجربه — مانند مرگ یک دوست و یا مبتلا به سرطان تشخیص داده می شود — فقط منجر به میزان ۲۰% موفقیت. 

به خرمگس معرکه شود اما به عنوان موجود، تقریبا ۲۵% از قطعنامه سال نو از هم جدا در دو هفته اول قرار می گیرند. و حتی وقتی که می آید به کار ما — که در آن پول را در خط–

پس چرا تغییر دارد چنین مبارزه? 

، نویسنده پرفروش از قابل پیشبینی غیر منطقی و استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری دانشگاه دوک توضیح می دهد که آن مانند این:

“معمولا هنگامی که مردم روش حل مشکلات، فکر می کنم آنها، بیایید فقط تسلیم مردم برخی از اطلاعات و سپس آنها را تصمیم درست،'” او گفت.

به عنوان طبیعی احساس این رویکرد آموزشی آن کار نمی کند. به عنوان مثال، ارسال آمار کالری در کنار نوار Snickers کمی برای جلوگیری از ما که ۱۰ ساعت کند و بازدید ولع مصرف. به همان اندازه كاربردهاي اصطلاح اراده بی ثمر هستند. 

“تغییر” به عبارت آریلی را “می آید نه از داخل اما خارج. اگر شما می خواهید مردم به از دست دادن وزن، آنها را به صفحه کوچکتر. شما برای تغییر محیط زیست اند.”

امروز، ما محیط غالب است دیجیتال است که چرا Ariely را بنیاد — مرکز پیشرفته ادراک — teamed با کریس فرگوسن، مدیر عامل شرکت طراحی مبتنی بر انتاریو و کارگاه سه روزه برگزار اکتبر گذشته با سی نهادهای مختلف مالی از تمام نقاط شمال امریکا. 

هدف آنها این بود که کشف چگونه فن آوری می تواند ایفای نقش در تبدیل “وام به نکات و ترفندها” (یعنی اجتماعی و شخصی تغییر مثبت). با این حال، حوزه مالی فریب دادن اجازه ندهید. 

مردم هستند مردم و عادات خود را تغییر و همچنین طراحی نرم افزار و گردش برای تقاضا خوب درک چگونه انسان تصمیم گیری. بنابراین قبل از حفاری را به پاسخ آریلی و فرگوسن را — یکی از آنها هستیم در بانکداری — بیایید نگاهی به شش روانی “باعث” که ما شانس مبارزه با در جنگ تغییر داد.

انسان تصمیم گیری: ۶ باعث تغییر

در امروزی کلاسیک نفوذ خود ، رابرت Cialdini ب توصیف دو مدل انسان تصمیم گیری. اول او خواستار کنترل پاسخ “تجزیه و تحلیل کاملی از تمامی اطلاعات.” دوم شناخته شده به عنوان “ابتکارات قضاوت” اساسا “روان کلید های میانبر، سوگيرى های شناختى همچنین به عنوان شناخته شده و یا”باعث”که اجازه می دهد برای”ساده تفکر.”

تا آنجا که ما خودمان به عنوان کنترل شده پاسخ تصور دوست انسان بسیار بیشتر در معرض ابتلا به حالت دوم است. در واقع احتمالا بیش از حد نور کلمه “مستعد” است. واقعیت این است، میانبرهای ذهنی زندگی ما را اجرا کنید: از راه های ما، به غذاهای ما غذا خوردن، حق به مشاغل و جفت ما را انتخاب کنید درایو.

Cialdini نبود اول متوجه این. نویسنده Moneyball مایکل لوئیس کتاب اخیر پروژه اش ، تغییر چند دهه در اقتصاد و روان شناسی از پایان نامه که انسان موجودات اساسا گویا در کنترل شناختی تصمیمات خود هستند را شرح می دهد. به جای آن درک جدید از تصمیم گیری، یکی در کدام “اکتشافی،” متصلند “مکانیسم” پدید آمده است و “باعث” ایستادگی کردن.

برای Ariely و فرگوسن شش تن از این باعث تحمل توجه خاص.

پیش فرض تعصب

در سال ۲۰۰۳، Eric Johnson جواد و دانیل G. گلدشتاین ایه که میزان اهدای عضو در دو کشور اروپایی — مجارستان و دانمارک — متفاوت wildly. اول ۹۹٫۹۹۷ و دوم، ۴٫۲۵% افتخار. آنچه توضیح داده شده این تفاوت شبانه و روزانه? 

، جعبه معلوم است. یا نه، زبان یک جعبه به ویژه اطراف. در مجارستان، اهدای عضو ربطی گزینه پیش فرض بود. شهروندان این بود که “اگر آنها نمی خواهم به شرکت به انتخاب کردن”. در دانمارک، عكس آن بود. 

به عبارت دیگر گزینه ساده ترین گزینه خودکار است و بنابراین هر آنچه به عنوان “پیش فرض” معمولا قاب برنده.

اصطکاک هزینه

مردم به راحتی از اقدام منصرف شوند. ما راه مقاومت را ترجیح می دهند. و البته، جبر — هیچ کاری — همیشه ساده ترین چیز برای انجام است. 

هزینه های اصطکاک اشاره به هر گونه موانع و یا درک دروغ گفتن است که یک عمل پیچیده. کاهش هزینه های اصطکاک سنگ بنای غول تجارت الکترونیک مانند آمازون که فرمانروایان اطراف صرفه جویی خود را پرداخت و حمل و نقل اطلاعات خرید به سادگی یک کلیک است که ساخته شده است تبدیل شده است.

اما این نیز شکلی صادق است. یکی از دلایل رانندگی مردم اقامت در روابط unfulfilling است که “از خود extricating هزینه” به سنگین تر بودن از “اختلالات یک هزینه” به نظر می رسد با وجود این واقعیت این اختلال یک طول زمان اضافه کردن.

Anchoring خطر بیان آشکار، برداشت اول مهم و نه فقط در زندگی شخصی ما.

زمانی که تصمیم گیری، مردم به طور خودکار بالا بردن هر چه اطلاعات آنها برخورد اول و anchoring به این معنی که این تصور درست قدرتمندتر از شواهد بعدی نیست، آن را می شود همچنین سازماندهی اصل (یا، “قاب”) پس از آن. 

به عنوان مثال، سپس evaluators روستو میزان متقاضی آزمون بعدی بالاتر، حتی اگر آزمون اول در مصاحبه شغلی متقاضی نقاط قوت را نشان می دهد زمانی که آنها را کم و یا هیچ ربطی به با اولین. انسان را بر روی اولین برداشت محکم نگاه داشتن و رها از آنها سخت تر از شما فکر می کنم است.

قبل از تعهد

قوام — اقدام با توجه به تصمیمات قبلی و اقدامات ما — نیروی روانی قوی است. این تا حدودی به این واقعیت است که تغییر سخت (نگاه کنید به هزینه های اصطکاک) است. اما آن نیز ناشی از میل ما برای محافظت از ما egos نیز به ساده کردن تصمیم گیری.

در دهه ۱۹۶۰ هنگامی که روانشناسان دو خواسته مالکان کالیفرنیا به راست بیلبورد خدمات عمومی در خود جلو چمن خواندن, “درایو دقت،” با نرخ رد متوسط ۸۳% روبرو شد. یک زیر مجموعه، با این حال، جداول که متوسط و پیروی درخواست در ۷۶% روشن. چرا? چون unbenounced به روانشناسان دو یک هفته پیش از آن سازمان جدا ساکنان به محل ثبت “شود امن راننده” محجوب ویترین میکردی.

کوچک، داوطلبانه تعهدات سنگ بنای هر گونه تغییر بزرگ و ماندگار است.

تعصب

در حال حاضر انسان هستند نزديك بين موجودات . زندگی می کنیم “در لحظه.” که ما نگران آینده نیست و یا در گذشته ساکن نیست. ترس و از دست دادن دو قوی ترین احساسات انسانی هستند. آن بیشتر است که ما در واقعیت کنونی ما به چه می گذرد به اتفاق می افتد بعد، به ویژه هنگامی که آن “بعدی” پنج، ده، و یا حتی بیست سال در آینده طرح ریزی وحشتناک است.

هذلولی discounting — آینده ای مثبت به منفی حاضر تبدیل — است یکی از راه های آن inevitabilities کشیدن به اینجا و اکنون.

ضد اجتماعی

“هیچ مردی است جزیره” John Donne نوشت. او درست بود. وقتی که می آید به تصمیم گیری — به خصوص تصمیم گیری احاطه به سطوح بالایی از رمز و راز یا ناامنی — نگاه ما را برای دیدن آنچه دیگران انجام می دهند. 

چرا دانشگاه ییل کشف اگر می خواهید مردم به کاهش میزان مصرف آنها آب بطری که حقایق در مورد منفی زیست محیطی ارائه آثار بهترین تنها زمانی که توسط “ضد اجتماعی” که دیگران “در حال حاضر به رفتار حرفه ای در محیط زیست را شروع کرده اند.” تقدم اثرات اصل ضد اجتماعی است

هر کدام عوامل فوق اغلب به نام سوگيری های شناختی کار راه خود را از خارج از در. آنها پسوند آریلی در کشاکش های اساسی که ما بهترین شات در تغییر می آید از “محیط زیست ما.”

اما برنامه واقعا رفتار انسان را تغییر دهید?

مهندسی ذهن با نرم افزار

به طور طبیعی، پاسخ مثبت است. 

به عنوان اثبات ما نیاز به نگاه دیگری به جز مجموعهای نمونه نیر Eyal ارائه شده در . از سیستم عامل رسانه های اجتماعی به بازی “رایگان” مانند آب نبات له و Farmville, برنامه های قدرت را به شکل و حتی تغییر شکل زندگی ما. Eyal در عبارت: “برای ساخت محصول ایجاد عادت سازندگان کاربر که احساسات ممکن است به داخلی باعث گره خورده است و بدانید که چگونه به اهرم خارجی باعث درایو کاربر به عمل نیاز به درک.”

سوال واقعی این است: یک برنامه تغییر رفتار انسان خوب است؟ پس از همه، یک چیز به “قلاب” کسی که با نرم افزار است که ارائه اندورفین کند غذا راه قمار و یا ناخواسته (نه که Eyal برای استدلال می کند) است. آن دیگری است مجموع چیزی به کسی که با یک برنامه قلاب با هدف تغییرات ما چه اما مبارزه به شدت به پیاده سازی. 

به آن، در اینجا پاسخ به سوال زیرچشمی نگاه کردن دزدکی حرکت کردن در آریلی و فرگوسن را نمونه کنونی و چگونه آنها با استفاده از اصول ذکر شده در بالا. 

فقط به یاد داشته باشید: هر یک از این باعث متصلند به ذهن انسان است. این بدان معناست که تغییرات خود را — فردآل، حرفه و فن آوری–بر روی آنها باید بیش از حد لاغر.

تغییر خوب آسان تر

درست است: به عنوان انسان، وحشتناک در تغییر هستیم. اما این بدان معنی نیست که مبارزه بیهوده است.

جای مفاهیم اقتصاد رفتاری — کنار علوم گسترده تر انسان تصمیم گیری ما در لمس کرده اید — ما باید در دو جهت فشار.

اول در مقابل شخصی آثار تغییر از بیرون به درون است. من دكتر شما می خواهید به از دست دادن وزن, خرید صفحه کوچکتر. ما خودمان برای موفقیت یا شکست نه مجموعه به دلیل عوامل داخلی مانند اراده و انگیزه و درایو، اما به دلیل عوامل خارجی. تغییر پایدار نیست به همان اندازه مورد اخلاقی شکیبایی هست مورد تنظیم محیط زیست — جهان ما تعامل با — به ماشه یا مهار رفتارهای ما.

دوم، در مقابل حرفه ای، محصولات و خدمات، برنامه ها و ابزار همه نیز به همان درس پایبند باید. تا آنجا که این امر در بازاریابی و مدیریت این امر طراحی و UX. 

هر چه شما را تغییر در حال تلاش برای ایجاد — هر محصول شما در حال تلاش برای مخاطبان خود را قلاب — شروع با چگونه انسان در واقع تصمیم گیری:

۱٫ تعصب پیش فرض:
چگونه می تواند شما را انتخاب کردن در فرآیند خودکار? می تواند شما “در onboarding قبل از پر” و یا رول

۲٫ هزینه های اصطکاک:
چه می تواند شما را حذف کنید؟ در کلام نیر Eyal نوآوری است چیزی بیش از درک “سری وظایف از قصد به نتیجه” و سپس “گام برداشتن.

۳٫ مهار:
آیا مشتریان یا کارکنان، ببینید اول کاربران، چه کنم؟ چگونه شما می توانید اهرم برداشت اول که جلسه در ایمیل و یا در داخل app به قاب بقیه فرآیند

۴٫ قبل از تعهد:
شما در حال ایجاد در کوچک، داوطلبانه تعهدات? Yeses کوچک در اوایل منجر به طور مستقیم به yeses بزرگ بعد، به خصوص که تغییر می شود شدیدتر

۵٫ اين تعصب:
چگونه می تواند شما بکشید نتایج آینده به واقعیت موجود است؟ چه “جهنم” خود را تغییر دهید اهالی را نجات دهد? چه “بهشت” آن آنها نزد نجات می دهد؟

۶٫ ضد اجتماعی:
که کاربران را برای خود تصمیم گیری نگاه? چگونه شما می توانید آن influencers یا حتی فقط شخص انسان برای به اشتراک گذاشتن تعهد و اقدامات خود را تشویق?
بازکردن تغییر انسان سخت است اما مرموز است. فقط مطمئن شوید که شما با استفاده از همه که قدرت در… خوبی باشد.

هارون Orendorff بنیانگذار iconiContent و نویسندگان منظم در کارآفرین، Lifehacker، سریع شرکت خودی کسب و کار و بیشتر است. ارتباط با او درباره محتوا بازاریابی (و bunnies) در فیس بوک یا توییتر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *