خانه / اخبار خارجی / برای دامپزشکان استراتژی در مجمع خلاق “هاله جنگ ۲” تازه

برای دامپزشکان استراتژی در مجمع خلاق “هاله جنگ ۲” تازه

[ad_1]

به چالش مهیج ترین چیزی است که ما می دانیم درباره جنگ ۲ هاله حال حاضر است؟ مجمع خلاق ساخت می باشد.

چند تیم های توسعه در این سیاره با بیشتر زمان واقعی استراتژی لغو احکام صادره ی نسبت مجمع خلاق وجود دارد. برای آن وحشت بقا ۲۰۱۴ بازی بیگانه می دانید بهترین استودیو: انزوا است، اما این نیز تیم پشت طولانی مدت جنگ سری استراتژی.

که در آن جنگ ویژگی های بازیگران هزاران و تاکید بر جنگ تاریخی معتبر، ۲ جنگ هاله ragtag خدمه کشتی جنگی تنها علیه تهدید بیگانه چاله. همانطور که شما می توانید با کوچکتر ارتش و “تفنگداران دریایی فضا در مقابل بیگانگان” خم sci-fi حجم بازی جدید تا آنجا از جنگ احساس می کند.

چرا تغییر بزرگ? بعد از پله دور از استراتژی در انزوا چرا مجمع خلاق به ژانر آن را تا به خوبی با چیزی می داند و جنگ تا بر خلاف بازگشت?

“ما واقعا در عنوان که ما احساس پر حرارت در مورد؛ کار نمی کند من بسیار خوش شانس در این راستا می کنیم فکر می کنم،”مجمع خلاق کارگردان خلاق Alistair امید به من گفت. “پس از آن تا حد زیادی بستگی به منبع مواد و آنچه ما در حال تلاش برای رسیدن به فکر کنم.

در مورد جنگ هاله ۲ ، منبع مواد آسان است. هاله یکی از محبوب ترین franchises در سیاره با کتاب های کمیک و بیشتر مکمل سری اول شخص تیرانداز بازی است. مجمع خلاق توسط پارسه کارکنان و هاله بسیاری طرفداران میان آنها وجود دارد.

تصویر: ۳۴۳ مجمع صنایع/خلاق

هنوز هم وجود دارد که عامل دیگر امید اشاره کرد به: چه تیم در تلاش برای رسیدن به. در این مورد خیلی مشابه به آنچه اصلی هیلو گروه توسعه دهنده (هم اکنون از بین رفته) استودیو تنظیم برای انجام است.

گفت: “من فکر می کنم در ابتدا این بود کاملا که ما می خواستیم به RTS که در آن، که آیا شما پخش RTS کهنه کار با تعداد زیادی از تجربه یا کاملا جدید به ژانر [you’re]، شما می توانید تجربه است که می تواند احساس واقعا پاداش و رضایت بخش،” امید.

در نهایت، است که درخواست تجدید نظر از هیلو . بازی های استراتژی به ندرت کار کرده اند و در کنسول اما بازی اصلی — منتشر شد در سال ۲۰۰۹ — یک استثنا بود. گروه با نحوه مدیریت و هدایت ارتش با استفاده از ایکس باکس کنترل بود. فقط تابعی بود; جالب بود.

“من فکر می کنم که نقطه شروع بزرگ برای ما بود”، گفت: امید. «گرفتن این جهان شگفت انگیز نگاه جنگ انجمن اصلی و آنچه گروه انجام داده بود و ساختن چیزی که واقعی، در بسیاری جهات به روح که بازی اول باقی ماند.»

وجود دارد تاکید در “نقطه شروع”. هیلو ۲ فراتر از سلف خود در تعدادی از راه های رشد کرده است. آن برای ویندوز، برای شروع در حال آمدن است. همچنین جناح دشمن جدید در Banished و فهرست بسیار عمیق تر از ابزار برای ساخت جنگ معرفی.

که بیت آخر که در آن استعداد منحصر به فرد خلاق مجمع به بازی ترین به طور مستقیم آمده است. “من فکر می کنم هنگامی که برخورد با چیزی مانند جنگ هاله ۲ ، ما به شیر… یکی از جنبه های [core] از استودیو که اصالت و مراقبت و توجه به منابع” گفت: امید.

در طول تاریخ بر اساس جنگ بازی، می آید که حس اصالت در شکل گرفتن چیزهایی که واقعا اتفاق افتاده است. با بیگانه : انزوای ، آن بیشتر مورد بهره برداری به نوستالژی بود. آوردن مردم را به چیزی آنها بیش از ۳۰ سال تجربه کرده اند ممکن است.

شامل این خط همان تفکر با ۲ جنگ هاله .

“داستان و شخصیت است، اما همچنین — از منظر گیم پلی — مورد بازیکن آمد تا با راه حل پازل را قادر می سازد. کمتر تجویزی گودال ماسهبازی بیشتر “امید را توضیح داد. 

“را [We want to] پلیر ابزار برای انجام کار و سپس اجازه دهید آنها را به شکل آن را برای خود و آن لحظه ‘نبرد به عنوان پازل’ رضایت بخش است.” 

در نهایت، این است که چه هاله را در قلب خود دارد. جبهه گسترده، منابع محدود شانس انباشته بر علیه شما. شما به همان اندازه یک متخصص فنون جنگی هستید یک-فضا-دریایی-ارتش به عنوان شما راه خود را به هدف داده شده حک می شود.

طرف داستان بازی که در آن صنایع ۳۴۳ وارد تصویر است. پس از خالق سری Bungie دوباره استقلال خود استودیو متعلق به مایکروسافت به عنوان دروازه بان هاله را خواهد گرفت. 

در حال حاضر، ۳۴۳ با این نسخهها کار در همه چیز هاله — که به معنی همکاری نزدیک با مجمع خلاق در جنگ ۲ هاله . زمانی که تیم انگلستان همراه با ایده های سرد، آنها را با ۳۴۳ به رتبهٔ چگونه واحد جدید و مکانیک این داستان خدمت می suss دریافت.

“به عنوان داستان نیاز به گسترش کردن فهرست واحد وجود دارد، به عنوان بازی حالت های توسعه، توسعه — ما باید بیش از حال حاضر در بازی اول بسیاری — یکی از چیزهایی است که واقعا مهم است ساخت همه احساس که مثل همیشه وجود دارد، شده بود” مدیر طراحی ۳۴۳ گفته جنسن خشت.

هاله جنگ ۲ بر میدارد پس از وقایع بازی اول که با خدمه کشتی جنگی شورای امنیت سازمان ملل “روح از آتش” رفتن به cryosleep به پایان می رسد. هنگامی که آنها بیدار ۲۸ سال بعد — مدت کوتاهی پس از نتيجه گيري ۵ هاله — آنها دور از خانه و کاملا از حلقه درباره وقایع است.

عملکرد، این بدان معناست که روح آتش اقدام به تنهایی و با منابع محدود. نیروهای آن می تواند برای عملیات زمینی در جنگ ۲ هاله مارشال از منابع هر چه دارد در کنار ساخته شده است.

“نهایی نگاه و احساس از واحد [our new] بر اساس چه روح آتش قادر به انجام خود را با منابع محدود است،” جنسن گفت.

“حتی به طراحی پایگاه وجود دارد یک عنصر در آن وجود دارد که کمک می کند تا داستان. واقعا که آنها را با هم هستند قرار دادن این ارتش با هر آنچه را به آنها رو می بینید.”

داستان این بازی ارائه می دهد تازه واردان است آسان راه هاله. درست مثل برش جیمز کاپیتان و خدمه اش روی روح آتش سری neophytes است هیچ ایده آنچه بیش از ۲۸ سال گذشته اتفاق افتاده است. 

“بازی واقعا شما می گذارد در کفش همان عنوان کاپیتان برش [and the Spirit of Fire crew]،” جنسن گفت. “آنها آنچه اتفاق افتاده است نمی دانم. بنابراین بخشی از فرآیند [moving through the story] برای آنها را به کشف آنچه آنها را از دست رفته است.”

اگر شما تازه به هاله با ۲ جنگ هاله ، اکتشافات خود نیز اکتشافات خود هستند. حتی در حالی که آن را یک تهدید جدید در Atriox رهبر Banished (مانده میثاق) معرفی داستان بازی را بازیکن به سرعت، طراحی شده است.

“چون ما تبه کار فوق العاده جدید امکانات برای داستان سرایی آینده حتی بیشتر شده — به طور موثر — در Atriox،” ارسال جنسن. “Banished به عنوان یک کل هستند واقعا غنی و عمیق. یکی از چیزهایی است که من فکر می کنم بازیکن ها احتمالا رفتن به درک که او پسر بد ساده نیست و Banished نیست دشمن ساده است.”

این است که در آن سوالات شروع به تیره، پس از هاله جنگ ۲ آینده برای این سری بوجود می آیند. جنسن اشاره به تشابه بین خدمه روح آتش و Banished–آنها را به هر دو داشتیم آنها مسائل با میثاق — و پیداست که این تنش اطلاع رسانی می تواند آینده داستان هاله.

“من واقعا هیجان زده برای دیدن چه چیز در تصورات بازیکنان برانگیخته می رویم به هستم”، او گفت. “من شما که چیزی هستیم نیز بسیار هیجان انگیز است که می توانید بگویید. طوری که ما قادر خواهید بود به بیشتر از آن داستان و ترکیب آن چیزهایی که در آینده امیدوارم.”

هاله جنگ ۲ راه اندازی یک ایکس باکس و ۱۰ ویندوز در تاریخ ۲۱ فوریه.

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *