خانه / اخبار خارجی / آمازون و Netflix هستند صرف پول مانند مست ملوانان در ساندنس

آمازون و Netflix هستند صرف پول مانند مست ملوانان در ساندنس

[ad_1]

بزرگ بیمار بود جایزه بزرگ در جشنواره امسال — و با تازه دو heavyweights گرسنه و اعماق حفره بیافتد، هم آن را شهر پارک زنی آن زمان بزرگ به عزیزم مستقل است.

در پایان، این آمازون بود، فقط دو سال پیش ماهی کوچک در حوض پارک شهر بزرگ که جاد آپاتو تولید فیلم دستگیر فک و حذف ۱۲ میلیون دلار. که بابت سنگین هر فیلم ساندنس به خصوص طاقچه کمدی بدون ستاره بزرگ یا جوایز آرمان.

و توسط outbidding جشنواره جانبازان پارامونت فاکس افکن و جهانی/تمرکز امکانات آمازون کردن دستکش بلند در جهان فیلم مستقل انداخته است. همچنین در حال اجرا بود netflix بکشد, نیمه دیگر نبرد مانو مانو از جریان تیتان است که هنجارهای جشنواره مستقل توسط راجع upended است. 

آمازون و netflix بکشد, زیرا هیچ کس آماده جهش خارج از توزیع کنندگان سنتی در ساندنس در سال ۲۰۱۵ باختن به عنوان قوی ترین خریداران جشنواره پارک شهر پدید آمده اند. دوره.

“ساندنس محل برای بوتیک کوچک استودیو،” مایکل Pachter تحلیلگر در اوراق بهادار تحقیقات تحلیلگر Mashable گفته. «سپس همراه Netflix و آمازون بود.»

Image: SUNDANCE INSTITUTE

Deep pockets

Industry insiders who spoke to Mashable on به شرط ناشناس ماندن گفت: آمازون و Netflix خشن تر از همیشه قبل از فیلم های برتر سال جاری اخذ شد. با قیمتهای بالاتر از غول های جریان, آن سخت تر برای استودیو مستقل به مسافت عادی خود را از فیلم های شاخص داره. 

“Netflix و آمازون است رانندگی تا قیمت ها به عرصه که در آن تنها چند شرکت می توانید خرید فیلم.”

“توزیع کنندگان مستقل آمریکا را در پرتگاه چون Netflix و آمازون تا قیمت ها به عرصه که در آن تنها چند شرکت می توانید خرید فیلم و آنها را مجبور به خرید آنها را بر اساس در سراسر جهان در حال رانندگی بودن در نقطه اوج خطرناک هستند” یک کهنه کسب اجرایی گفته Mashable .

نمایندگان برای آمازون و netflix بکشد آیا پاسخ به Mashable درخواست برای نظر. 

مسابقه به بازیکن های سنتی outspend — و به دست آوردن اعتبار در هالیوود — واقعا لگد کردن سال گذشته زمانی که هر دو خدمات جریان شش فیلم برداشت.

ویژه، آمازون برداشت منچستر توسط دریا ، درام نامزد دریافت جایزه اسکار کنت Lonergan برای ۱۰ میلیون دلار و همچنین عشق & دوستی و وینر-سگ . و میان Netflix را انتخاب یو پی اس: Audrie & دیزی، Tallulah و اصول مراقبت. آمازون

امسال علاوه بر بزرگ بیمار، برداشت تا سفر عجیب بلند –مستند چهار ساعته مرده سپاسگزار — ۶ میلیون دلار و تلفن ثابت dramedy خانواده از تخته سنگ جنی و جیلین Robespierre (3 میلیون دلار).

در همین حال، netflix بکشد نه فیلم (از جمله به تعداد انگشت شماری از مستند تحسین شده)، بیشتر از هر استودیوی دیگر حاضر در جشنواره ربوده. آنها عبارتند از: سندرم برلین (جریان حقوق)؛ ریخته گری جان Benet (worldwide rights); مامان شام پاپ (streaming rights); تعقیب مرجان (worldwide rights); جسیکا جیمز باور نکردنی (worldwide rights); یوشع: نوجوان در مقابل ابر قدرت (worldwide rights); Icarus (در سراسر جهان حقوق)؛ و به استخوان (worldwide rights).

“واضح است که آنها [Amazon and Netflix] عمیق جیب به بیرون و خرید فیلم برای مخاطبان خود گفت:” ون تافلر سر از استودیو دیجیتال باروت & آسمان، که برداشت ساعت کمی.

خریداران سنتی البته بود ضربه محکم و ناگهانی تا دیگر بازدید کنندگان جشنواره. سونی تصاویر کلاسیک مانند آمازون استودیو برداشت سه فیلم تماس بگیرید من با نام شما (Mashable انتخاب بالا از متحرک) ، Novitiate و Brigsby خرس.

اما بسیاری از توزیع کنندگان arthouse بزرگی از چلپ چلوپ کردن نیست.

ویژه، فاکس افکن — که سال گذشته مجموعه ای از رکورد ساندنس با ۱۷ میلیون دلار صرف برای اوایل-جوایز-مدعی-تبدیل-جنجال-سینه تولد ملت — برداشت تا دو فیلم: $ کیک پتی و . و A24 و تمرکز امکانات برداشت تا هر کدام داستان ارواح و اصیل بود.

علاوه بر بودجه های هزینه های بزرگتر streamers ها همچنین مزیت به اثبات فروش خود را به گیشه ارزش ترجمه است. Fukunag کری را جانوران از هیچ قوم مثلا که Netflix 12 میلیون دلار صرف در حداقل سال جشنواره.

Idris Elba as Commandant in Netflix's

ادریس البا Elba فرمانده در Netflix را “جانوران هیچ ملت.”

فیلم بمب جعبه بود — ساخت بر اساس BoxOfficeMojo — و نژاد اسکار تعطیل شد اما Netflix هنوز تلقی آن موفقیت برای پلت فرم. جریان خدمات گفت: این فیلم در حال حاضر تا ۳ میلیون بازدید در ۱۱ روز اول پس از انتشار آن در آمریکای شمالی متصلب بود.

‘بیشتر شور و شوق”

جریان خدمات ممکن است اضافه شده جدید به دنیای فیلم مستقل باشد اما هر qualms است که فیلم سازان ممکن است تا به حال طولانی اند. در واقع بسیاری در مورد قدرت پردازش هستند پیشنهاد سیستم عامل های دیجیتال.

آمازون استودیو “بیشتر شور و شوق، «آپاتو IndieWire در مصاحبه ای گفت. “دوست داشتن فیلم ضروری است. آنها شرکت فیلم و ما ما فیلم مهم برای آنها می دانستند. آن بسیار آسان است به از دست رفته وجود است.”

“ما این فیلم را به تعداد مردم نشان داد و همه هیجان زده بود، اما بچه ها از آمازون واقعا درک فیلم در سطح من واقعا تا به حال تجربه،” فیلمساز طولانی سفر عجیب امیر نوار لو گفت: رویترز .

تفاوت بین این دو وجود دارد: آمازون نیز استراتژی های سنتی انتشار است که درخواست های بسیاری از معماران و طراحان، اجازه می دهد ۹۰ روز معمول بین سینما و جریان نخست (در حالی که Netflix هنوز عناوین آن به این سرویس که هنوز فیلم تئاتر زنجیر irks سرعت است).

“نیز بسیار تحت تاثیر قرار با کمپین [Amazon] برای منچستر توسط دریا بودیم”، آپاتو افزود. “این است که فیلم پیچیده و بازاریابی خود را و توزیع واقعا تاثیر گذار بوده است. آمازون، بسیاری از راه های مبتکرانه به مردم در مورد فیلم ما دارند و ما هیجان زده به همکاری با آنها در مبارزات انتخاباتی است.”

در همین حال، با ۹۴ میلیون مشترک Netflix توسط معماران و طراحان آن رسیدن به جهانی آن زمان بوده است.

“من فکر می کنم اگر شما یک فیلمساز تهیه کننده بازیگر و یا یک نویسنده خواهید دریافت انتقادی تحسین و شما می خواهید مردم را به دیدن فیلم های خود را،” گفت: البته. “سیستم عامل مثل آمازون و Netflix سوخت فیلمسازان مستقل و انتخاب [for consumers] را زنده نگه دارید. آنها نیروی است.”

سلطه دیجیتال? 

جریان است تنها آغاز سلطه دیجیتال در سان دنس، با بینندگان امید بستن به تماشای فیلم در خانه.

“تکنولوژی درایو بسیار ایجاد محتوا و مصرف” گفت: تافلر exec سابق ام تی وی. “شما را نمی شود احمقانه به درک که آن را قادر می سازد مخاطبان به مصرف محتوا بر روی تقاضا در نوک انگشتان خود را در راحتی خود را.”

“تکنولوژی درایو بسیار ایجاد محتوا و مصرف”

در حال حاضر، دیگر بازیکن دیجیتال هستند بالاتر بره حضور خود را در سان دنس، مانند YouTube است که پیوسته رد پای خود در پنج سال گذشته افزایش شده است. برای اولین بار، گوگل ویدئو غول برگزار شد اولین ظهور جهانی برای یکی از پروژه های خود– این است همه چیز: جیجی زرق و برق دار– در جشنواره. 

پلت فرم نیز به عنوان حامی رسمی برنامه های شلوارک برای سال پنجم متوالی بازگشت، و آورده بازگشت آن خانه YouTube در خیابان اصلی.

“ما همیشه چون به اهداف جشنواره فیلم ساندنس تراز وسط قرار دارد احساس در هسته خود — جشن خالق مستقل جشنواره و یوتیوب” یوتیوب مدیرارشد دانیل Tiedt گفت Mashable پیش از جشنواره. “با داشتن حضور معنی دار نشان دادن حمایت ما این هنرمندان و داستان سرایی نوآورانه امیدواریم.”

واقعیت مجازی “تجارب” نیز برجسته تر در جشنواره شد. شرکت هایی مانند گردش تنظیم مغازه بر خیابان اصلی به مردم فرصت تجربه خود ارائه VRسيد

گفت: “به نظر می رسد مثل ساندنس راه برای ازدواج با سیستم عامل جدید و قدیمی نمیفهمد،” تافلر. “در یک بسیار برفی فضا.”

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *